Algemene Ledenvergadering Biofeedback Vereniging Nederland 18 november 2017

Het programma voor de Algemene ledenvergadering voor 18 november ziet er als volgt uit:

$11.      10.30 – 11.00 Ontvangst aan Nieuwe Keizersgracht 58

$12.      11.00 – 13.00 Bezoek aan Hermitage Museum met tentoonstelling ‘Hollandse meesters uit de hermitage

$13.      13.00 – 15.00 Vergadering over de toekomst van de BVN (met broodjes)

$14.      15.00 – 17.00 Biofeedback in de praktijk: Wie wil/kan er een Casus inbrengen? (naast de andere onderdelen)

De stukken voor de vergadering kun je hieronder downloden:

Voor de volledigheid hebben we hier ook nog de:

Het huidige, onvolledige, bestuur gaat 3 voorstellen in stemming brengen:

1] We gaan door als BVN op een iets lager ambitieniveau. Voor deze oplossing is toch aanvulling nodig op het bestuur. We willen de website vernieuwen, actief leden gaan werven en een interessant congres gaan organiseren (ook voor werving). Eind 2018 moet er dan een vereniging zijn van minstens 60 leden. Via Nieuwsbrieven houden we de leden op de hoogte van ontwikkelingen en promoten we regionale intervisies. Tot eind 2018 hoeft er geen contributie geheven worden, alhoewel we nieuwe leden wél om een bijdrage willen vragen. Er is nu nog ruim € 14.000 in kas, zodat dit voor maximaal één jaar een optie is.

2] We blijven voorlopig alleen nog in naam bestaan, vernieuwen de website, waar afgestudeerde BFB-cursisten op vernoemd zullen worden en wachten jaarlijks af of er wél animo is voor een actieve vereniging. Er gaat niet actief geworven worden. Ook in deze situate zal er geen contributie worden geheven.

3] We starten een opheffingsprocedure

Meer over dit alles in de bijlages.

Jip Driehuizen, voorzitter
Marinka Stolk, penningmeester